EVDE FİZYOTERAPİ HİZMETİ

Salgının devam ettiği, dışarı çıkmanın riskli olduğu bu günlerde fizyoterapi tedavilerinizin aksamaması için "Evde Fizyoterapi" hizmetimiz ile karşınızdayız.

Merkezimizin tüm imkanlarını, hijyen kurallarına uygun profesyonel personel ve ekipmanlarla evinizin rahatlığında sunuyoruz.

Evde fizyoterapi, çeşitli fiziksel rahatsızlıkların tedavisinde etkili sonuçlar elde edilmektedir.

EVDE FİZYOTERAPİ SEANS İÇERİĞİ

SEANSINIZIN SÜRESİ NEDİR?

Seansımız 60 dakikadır.

TEPARİDE NELER UYGULANMAKTADIR?

Şikayetinizin türüne göre değişmektedir. Terapiyi uzmanlarımız sizi değerlendirdikten sonra terapi programını planlar ve uygular.

Fizyoterapist hocalarının yapacağı tedavi edici egzersizler (egzersizlerin amacı: ağrıyı, ödemi ve şişliği azaltıcı ayrıcı hareket kısıtlılığına yönelik ve kasları kuvvetlendirici)

Manuel terapiler (El becerisi ile yapılan bilimsel tekniklerdir. Mobilizasyon, manupülasyon, friksiyon, akupresür gibi yöntemler yapılmaktadır)

Graston uygulaması

Kupa uygulaması

Sıcak uygulama hotpack ve infraruf (Kızılötesi ışın)

Soğuk uygulama (Buz uygulaması)

Elektroterapi uygulamaları (ağrı, ödem kas gevşetici ve kası kuvvetlendirmeye yönelik)

Ultrason (ses dalgası terapisi)

Osilasyon (Salınım yaparak kasları gevşetme – toplanmanyı hızlandırma) cihaz ile yapılmakta

EVDE TERAPİ HİZMETİNİ PANDEMİ SÜRECİNDE NASIL SAĞLAMAKTASINIZ?

İçişlerinin yayınlamış olduğu genelgelere uygun olarak hizmet vermekteyiz.

Evinizde terapi uygulayacak uzmanlarımız aşıları yapılmış olup düzenli olarak test vermektedir.

Evinize girerken çift maske ve çift galoş giymektedir.

Evinize girerken ve çıkarken ellerini yıkamaktadır.

Size verilen saatten 10 dakika önce uygulama yapılacak olan odanızın havalandırılması ve terapi sonrası havalandırılmasına dikkat etmekteyiz.

Terapi için gerekli malzemelerimiz katlanır terapi yatağı ve diğer cihazlarla merkezimi aratmayacak hizmeti vermekteyiz.